Welkom bij Eazit

Allereerst willen wij u bedanken dat u voor Eazit heeft gekozen als uw leverancier.

Om u volledig van dienst te kunnen zijn, hebben we nog een aantal gegevens van u nodig. Wij vragen u daarom tot slot onderstaande velden in te vullen en vervolgens op ‘verzenden’ te klikken. Alvast bedankt!

  • Met welk e-mailadres kan contact opgenomen worden m.b.t. betalingsherinneringen of algemene administratieve vragen?
  • Naar welk e-mailadres mogen de facturen gestuurd worden?
  • Indien u voor de betalingswijze ‘automatische incasso’ heeft gekozen, vragen wij u om in onderstaand veld uw IBAN nummer in te vullen. Heeft u gekozen voor ‘betaling via overboeking’? Dan kunt u deze stap overslaan.

 

Op deze pagina treft u de belangrijkste contactgegevens van Eazit en onze openingstijden. Per afgenomen dienst – mobiele telefonie, VoIP telefonie en/of Internetverbindingen –  zult u van ons een werkinstructie per mail ontvangen.

Aan de hand van de werkinstructie beschrijven we stapsgewijs hoe de oplevering van onze dienst(en) eruit zal zien, wat de geschatte doorlooptijd zal zijn en wat u van ons kunt verwachten. Zo weet u precies waar u aan toe bent.

Algemene informatie

De Eazit kantoren zijn op werkdagen geopend van 08:00 tot 17:30 en onze collega’s staan u dan graag te woord. Buiten de openingstijden kunt u ons uiteraard een e-mail sturen met uw verzoek en bij spoedeisende storingen kunt u ons bereiken op het hoofdnummer.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij voor u de contactgegevens per afdeling bij elkaar gezet. Zo krijgt u direct de juiste afdeling en collega aan de telefoon die u meteen verder kan helpen.

Verkoop & Advies

Heeft u een nieuwe bestelling die u wilt plaatsen of wilt u graag advies ontvangen over een oplossing, product en/of dienst? Dan kunt u contact opnemen met uw accountmanager of één van onze collega’s van Verkoop & Advies. Zij kunnen u helpen bij het plaatsen van uw bestelling of u adviseren over een passende oplossing.

Bereikbaarheid Verkoop & Advies

Telefonisch: 088 355 0060 (Werkdagen 08:00 – 17:30)
Per e-mail: advies@eazit.nl (27/7 bereikbaar)

 

Orders & Delivery

Heeft u een bestelling lopen bij ons en u wilt de status hiervan weten? Dan kunt u contact opnemen met onze collega’s van Orders & Delivery. Zij kunnen u precies laten weten wat de status is van uw aanvraag.

Bereikbaarheid Orders & Delivery

Telefonisch: 088 355 0050 (Werkdagen 08:00 – 17:30)
Per e-mail: orders@eazit.nl (24/7 bereikbaar)

 

Support & Beheer

Heeft een u verstoring of een vraag over de werking van uw dienst en/of hardware? Dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Support & Beheer. Zij kunnen u direct helpen met uw vraag en/of verstoring.

Bereikbaarheid Support & Beheer

Telefonisch: 088 355 0070 (Werkdagen 08:00 – 17:30)
Per e-mail: support@eazit.nl (24/7 bereikbaar)

 

Spoedeisende storing – buiten kantooruren

Heeft u buiten onze kantoortijden een spoedeisende storing? Neem dan contact op met onze storingsmonteur via het hoofdnummer van Eazit.

Bereikbaarheid Support & Beheer

Telefonisch: 088 355 0000 (24/7 bereikbaar)

LET OP: Het storingsnummer is enkel bedoeld voor spoedeisende storingen buiten kantoortijden. Voor reguliere vragen en/of verstoringen tijdens kantooruren belt u naar 088 355 0070.

 

Top