Myler

“Er is zelfs sprake van een warme band.”

  • Actief bij Eazit sinds: 2011
  • Diensten: ICT beheer, Clouddiensten, Netwerk en Wifi, Hosted IP-telefonie, Internet, Datanetwerk
  • Aantal medewerkers: 80 – 100
  • Vestigingen: Utrecht
  • Branche: Arbeidsbemiddeling

Het in Utrecht gevestigde Myler, noemt zichzelf ‘flexschil-specialist die oplossingen biedt om arbeidsrelaties slimmer te organiseren’. Sinds 2009 brengt Myler opdrachtgevers en flexibele professionals bij elkaar, direct en zonder tussenkomst van derden. In 2012 was de onderneming met een omzetgroei van maarliefst 1503% het snelstgroeiende bedrijf van Nederland en mocht daarvoor dan ook de FD Gazellen Award in ontvangst nemen. Wie zo snel groeit, moet blindelings kunnen vertrouwen op de flexibiliteit en de brede expertise van zijn dienstverlenende partners. Myler neemt van Eazit een compleet dienstenpakket af: ICT, internet, telefonie en elektrotechniek. Coen Boxem, Business Process Manager bij Myler, legt uit hoe de bedrijfsvoering van Myler en de dienstverlening van Eazit op elkaar zijn afgestemd.

“We zijn natuurlijk nog een jong bedrijf; we bestaan pas een aantal jaar. In die relatief korte tijd hebben we een ongelooflijke groei doorgemaakt”, vertelt Coen. Eazit heeft ons goed in onze snelle groei weten te faciliteren. Eigenlijk over de volle breedte van hun dienstverlening. Zo hebben we onze glasvezel-internetverbinding via Eazit, maar ook Managed Voice-telefonie en elektrotechniek in de vorm van interne verhuizing en bekabeling. Maar het meest cruciaal voor ons zijn toch de diensten die ze op het gebied van ICT leveren. Dat varieert van de snelle levering van hardware, zoals PC’s en laptops, tot advisering rond AFAS, ons ERP-systeem, en de inrichting van een nieuwe applicatie server op basis van de laatste server technologie.”

“Als je zo snel groeit moet je in korte tijd naar een professioneler gebruik van je automatisering. In dat proces zijn we veel meer van AFAS gaan vragen. Inmiddels draait onze hele organisatie op AFAS, waardoor het een bedrijfskritische applicatie is geworden. Samen met Eazit hebben we zaak doorgesproken: hoe kunnen we de performance verbeteren en tegelijk redundancy realiseren? Zo gaat het meestal tussen ons: Myler doet het functionele beheer en legt wensen neer bij Eazit. Zij vullen het dan verder technisch-inhoudelijk in. Eerst hebben ze met behulp van monitoring de prestatie van het bestaande systeem in kaart gebracht. Bijvoorbeeld om te zien bij welke processen nu piekbelastingen voorkomen. Door taken wat slimmer te verdelen hebben we zo meteen al wat kleinere verbeteringen kunnen doorvoeren.”

“Wat diensten als internet en telefonie betreft, is het simpel: die moeten het gewoon doen. We merken alleen iets van hun service, als er een storing is. En die is er bijna nooit. Ja, één keer per jaar denk ik. Onze ervaring is dat we maar hoeven te bellen en de storing wordt in no time verholpen. Met ICT ligt het allemaal wat ingewikkelder. Daar speelt vooral de zekerheid op termijn. Kan Eazit met ons mee blijven groeien? Dat vertrouwen hebben we, zeker nu!”

Hoe kan Eazit ú ondersteunen bij uw missie?

The Stone gaat voor totaaloplossing van Eazit
“Een prettige end-to-end-ervaring voor onze klanten én onszelf”

Met ruim 50 winkels in Nederland is The Stone een bekende in het Nederlandse winkelstraatbeeld. Buiten de fysieke locaties zet de multibrand fashio…

AGIN Timmermans investeert in toekomstbestendige ICT
“Vlotter werken op afstand dankzij gebruiksvriendelijke cloudtelefonie-oplossingen”

Hoe kunnen we onze bereikbaarheid vergroten nu werken op afstand de norm is geworden? Die vraag hield de gemoederen van AGIN Timmermans – een &nbsp…

BrainWash-filialen zitten er weer geknipt bij
“In alles heeft Eazit laten zien er echt voor te gaan”

Dat ‘coronakapsel’ het tot de Dikke Van Dale schopte, geeft goed weer hoe turbulent het afgelopen jaar was voor kapperszaken. Bij de afkondiging va…

VanLomanKempHoogstad

“Helder, professioneel en echt oplossingsgericht” Actief bij Eazit: sinds 2011Diensten: Managed Voice, Datanetwerk, InternetVestiging: Amsterdam…

Myler

“Er is zelfs sprake van een warme band.” Actief bij Eazit sinds: 2011Diensten: ICT beheer, Clouddiensten, Netwerk en Wifi, Hosted IP-telefonie, …

De Rooy

“Transparantie en helderheid. Je kunt van ze op aan!” Actief bij Eazit sinds: 2013Diensten: IP-centrale, Mobile Connect en InternetTotaal aantal…

Rino Groep

“Het is gewoon prettig samenwerken met Eazit.” Actief bij Eazit sinds: oktober 2013Diensten: ICT beheer, Netwerk en Wifi, Hosted IP-telefonie (M…

RID/RIOzorg

“Snelle service, goede samenwerking en hele fijne contacten.” Actief bij Eazit sinds: 2011Diensten: Managed Voice, Managed Mobile en M…

China Southern Airlines

“Een eerlijke en betrouwbare partner, dat geeft een goed gevoel.” Actief bij Eazit sinds: 2013Diensten: Hosted Voice en InternetAantal medewerke…

Verwey Jonker Instituut

“Aandacht en betrokkenheid. Ze nemen je serieus.” Actief bij Eazit sinds: november 2010Diensten: Managed VoiceStandplaats: UtrechtTotaal aantal …