“Uitstekend verloop van het traject. Ze hebben met ons meegedacht en zich flexibel opgesteld.”
- Actief bij Eazit sinds: februari 2019
- Diensten: Managed Voice
- Standplaats: Rijswijk en De Bilt
- Branche: Financiële dienstverlening
Raadsheeren is de financiële coach voor tandartsen, huisartsen en andere medische professionals. Door te fungeren als financieel coach neemt Raadsheeren alle zorg uit handen als het gaat om financiële zaken. Het is een dynamische en jonge onderneming waarbij persoonlijk contact, laagdrempeligheid en service voorop staan. Een optimale telefonische bereikbaarheid is hierbij essentieel. Eazit heeft de verouderde telefooncentrale mogen vervangen door Managed Voice. Marc Berkhout, Financieel administrateur bij Raadsheeren, is tevreden met de overstap naar Managed Voice van Eazit.
KLAAR VOOR DE TOEKOMST
De twee vestigingen van Raadsheeren in de Bilt en Rijswijk maakten voorheen gebruik van een ISDN-telefooncentrale. Ontwikkelingen op het gebied van internet en de cloud hebben ervoor gezorgd dat deze techniek inmiddels achterhaald is. Zelf was Raadsheeren al bezig om het volledige CRM-systeem naar de cloud te verplaatsen. Telefonie via de cloud zou automatisch de volgende logische stap zijn. Met Managed Voice van Eazit is Raadsheeren volledig klaar voor de toekomst.
UITSTEKEND VERLOOP VAN HET IMPLEMENTATIETRAJECT
“Via onze ICT-dienstverlener zijn wij in contact gekomen met Eazit. De accountmanager, Rob van Barneveld, was al een bekende van ons, wat de samenwerking nog makkelijker liet verlopen. Het traject verliep zeer goed, ondanks dat wij zelf niet goed waren voorbereid op de overstap. We hadden net een ander bedrijf overgenomen en wilden graag meer telefoons dan in eerste instantie het plan was. Eazit wist hier goed mee om te gaan. Ze hebben gedurende het hele traject met ons meegedacht en zich flexibel opgesteld.”, aldus Marc Berkhout.
LAGERE MAANDELIJKSE KOSTEN
De overstap naar Managed Voice heeft voor een flinke kostenbesparing gezorgd. “We hebben de samenwerking met Eazit als prettig ervaren. Vooral de prijs is een pluspunt.” Raadsheeren bespaart nu op de abonnementskosten van de ISDN-aansluiting en profiteert van de lage abonnements- en gesprekstarieven van VoIP. Bijkomend voordeel is dat de verschillende vestigingen eenvoudig aan elkaar gekoppeld worden. Omdat alle vestigingen dan deel uitmaken van hetzelfde telefonienetwerk, gelden alle onderlinge telefoongesprekken als intern verkeer.
Hoe kan Eazit ú ondersteunen bij uw missie?