TravelEssence is een reisorganisatie gevestigd in Utrecht. Ze zijn gespecialiseerd in rondreizen door Australië en New-Zeeland. De medewerkers van TravelEssence komen zelf uit Down Under, hebben er gewoond en uitgebreid gereisd en hebben lokale kennis. Samen met de klant brengen ze een hand geselecteerd aanbod van vluchten, kleinschalige accommodaties, natuur- en cultuuractiviteiten samen tot een onvergetelijke ervaring. Voor zowel het pand waar de klanten worden ontvangen als het pand waar de backoffice werkzaamheden worden verricht heeft Eazit telefonie kunnen leveren. Bas van Ginkel, Chief Technology Officer, legt uit hoe het proces verliep.
“Wij hadden een provider die onder dezelfde leverancier aangesloten zat als Eazit Met hen zouden wij een project doen dat helaas was geklapt. De oude leverancier had vanaf dat moment niet de capaciteit in huis waar wij behoefte aan hadden, dus zijn we op zoek gegaan naar een andere provider die dat wel kon.” Eazit heeft begin 2017 de Managed Voice omgeving overgenomen en uitgebreid, evenals de hardware (toestellen) en de internet verbinding. Tevens is er een extra internet verbinding toegevoegd, waardoor extra bandbreedte gerealiseerd kon worden.
“Op dit moment zijn wij bezig met een test met Managed Mobile. Dit heeft even stilgelegen, maar willen wij zeker in de toekomst meer mee gaan doen. Wij gebruiken het voor onze backoffice medewerkers en dit bevalt tot nu toe goed. Wij hebben veel medewerkers die gebruik maken van een mobiele telefoon via een andere provider, alleen daarbij mis je toch een stukje management controle. Op dit moment beginnen wij use cases te ontwikkelen die alleen werken als iedereen op Managed Mobile zit. Het is even uitzoek werk (facturen naast elkaar leggen en dergelijke) maar zeker nog een wens om uit te breiden, helemaal gezien de hoge kosten die wij maandelijks bij onze huidige provider hebben.”
De keuze voor Eazit was simpel volgens Bas: “Wij willen met specialisten samenwerken. Bij TravelEssence zijn wij specialisten in reizen naar Australië en Nieuw-Zeeland. Waarom zijn wij dat? Omdat wij er keihard voor werken en in investeren om dat te zijn. In onze toeleveranciers zoeken wij daarom naar specialisten die heel goed zijn in wat zij doen. Dat wij iets bij ze neer kunnen leggen en er geen omkijken meer naar hebben. De Managed Voice oplossing die wij via Eazit afnemen is zo’n voorbeeld: wij merken er niks van en dat is juist goed! De dienst doet wat het moet doen en dat is uiteindelijk wat wij nodig hebben. Als wij dan toch moeten bellen voor een issue, dan wordt er binnen no-time gereageerd en binnen no-time heb ik een support medewerker aan de lijn hangen die in de logboeken gaat kijken om te achterhalen waar de mismatch in zit. Eazit doet niet perse waar naar gevraagd wordt, maar kijkt altijd of het de beste weg is die bewandeld moet worden. Er wordt altijd meegedacht en dat is wat ik verwacht in een partner.”
Hoe kan Eazit ú ondersteunen bij uw missie?
Eazit
Bel ons op: 088-355 00 00 Of
e-mail naar: advies@eazit.nl