“Eazit denkt proactief mee, is praktisch ingesteld en levert bovenal kwaliteit. De duidelijke communicatie werkt prettig.”
Marc Berkhout – Raadsheeren

 

“Eazit is kundig en beschikt over de vereiste expertise, maar het allerbelangrijkste is dat ze goed meedenken met onze ontwikkelingen.”
Marco Vonk – Matrix Fitness

Altijd een warm welkom

Klanten zijn gewend aan korte reactietijden. Chat is dan ook een steeds belangrijker voorkeurskanaal. Dit geldt voor live chat, voice chat en geautomatiseerde chatconversaties. Met onze uitgebreide en eenvoudig te implementeren chatapplicaties verrijkt u uw bestaande communicatiekanalen. Via deze laagdrempelige vorm van klantcontact bindt u contacten sneller aan uw bedrijf én bespaart u veel tijd en kosten.

Uw workflow optimaal ingericht

 

Bij onze chatapplicaties beantwoordt uw virtual agent de meestgestelde klantvragen al voor u via geautomatiseerde chatflows. Uw klanten krijgen direct antwoord en uw medewerkers kunnen in diezelfde tijd andere klanten te woord staan. Bij de specifiekere, met name klantinhoudelijke vragen zorgen onze chatapplicaties ervoor dat de vraag bij de juiste afdeling terechtkomt. In die gevallen is het mogelijk een live chat of telefoonverbinding op te starten met een medewerker die er meer van afweet. Bij absentie of buiten werktijd wordt er gevraagd naar contactgegevens om het vervolgcontact veilig te stellen. Zo bent u verzekerd van gestroomlijnde communicatie en loopt u geen omzetkansen mis.

Zeer snel up-and-running, binnen een dag al operationeel

Betere klantervaring door snellere responstijden

Sneller de juiste klantvragen bij de juiste afdeling

24/7 bereikbaar in combinatie met chatbotfuncties

Ontdek alle voordelen

Meer voordelen ontdekken van de virtual agents van Eazit? Download de leaflet met aanvullende informatie via onderstaande button.

  • Dynamisch
  • Intuïtief
  • Multi-inzetbaar
  • Virtual voice agent

Onze chatfunctionaliteiten zijn volledig aanpasbaar aan het moment, het websitegedrag en de zoekvraag. Dit vergroot de kans dat uw websitebezoekers tot contact overgaan. Zo is in te stellen dat de chatfunctie pas wordt ingeladen wanneer aan bepaalde criteria is voldaan. Bijvoorbeeld zodra een websitebezoeker voor een vooraf gedefinieerde periode op uw pagina verblijft of door de helft van de pagina is gescrold. Ook is het mogelijk verschillende conversation starters te gebruiken voor verschillende pagina’s. Zo wordt altijd gezorgd voor een persoonlijke begroeting passend bij de context.

Zowel voor uzelf als uw klanten zijn de chatapplicaties eenvoudig in gebruik. De chat is gebruiksvriendelijk ingericht en nodigt uit tot conversaties. Bij live chatconversaties ontvangen uw medewerkers van dienst een notificatie in de vorm van een pop-up. De notificaties zijn te integreren met andere applicaties, zoals Microsoft Teams, Slack en Coligo Meetings. Zo is een snelle opvolging gegarandeerd.

Naast uw eigen website zijn onze chatfunctionaliteiten ook toepasbaar op andere kanalen met klantinteractie, zoals Whatsapp Business, Facebook Messenger en Telegram. Door één lijn te trekken, bedient u klanten waar zij zich bevinden, maar houdt u de communicatie centraal en overzichtelijk.

Door middel van state-of-the-art voice recognition zijn onze virtual agents ook inzetbaar voor het opzetten van een slim, interactief voice response systeem (IVR). Bij telefonisch klantcontact kan de virtual voice agent veelgestelde vragen automatisch beantwoorden en de gebruiker zo nodig doorschakelen naar de juiste afdeling binnen het bedrijf. Ook kan de virtuele medewerker terugbelverzoeken registreren en/of notities aannemen. Deze techniek is bijzonder geschikt om tijdens piekdrukte de wachttijd te verkorten.

Daarom Eazit

Altijd een passende oplossing en een langdurige relatie, dat zijn onze uitgangspunten. We voelen ons zeer betrokken bij uw wensen en staan voor transparante oplossingen, eerlijk advies en bevlogen service en support. Resultaat staat hierbij voorop: onze oplossingen moeten werken voor u, zodat u klaar bent voor de toekomst en klaar voor groei.

Ervaar onze chatapplicaties zelf

De technologie van onze chatapplicaties is zeer geavanceerd, maar desondanks eenvoudig te implementeren én betaalbaar. Ervaar de kracht van onze chatapplicaties nu zelf en vraag naar een live-demo. Of start een (live) chat met onze medewerkers:

Start een chatgesprek

Top