De integratie van vast en mobiel maakt optimaal samenwerken mogelijk voor evofenedex

“Eazit heeft met een vast-mobiel oplossing mogelijk gemaakt dat wij altijd en overal bereikbaar zijn en kunnen communiceren” Hans Vlug, ICT manager

Grenzeloos ondernemen in een snel veranderende wereld. Een streven waarbij zowel evofenedex als Eazit hun klanten verder helpen.

evofenedex is een ondernemersorganisatie die haar leden en klanten ondersteunt en adviseert in de (internationale) wereld van handel en logistiek. Men behartigt de belangen van zo’n 15.000 bedrijven die exporteren en/of veel gebruik maken van logistiek, en geeft hen toegang tot kennis over vervoer, magazijn, internationaal ondernemen en gevaarlijke stoffen

ICT-manager Hans Plug: ”Door toenemende digitalisering en altijd beschikbare informatiebronnen verandert de adviesrol en de manier waarop informatie gedeeld wordt met de belanghebbenden. evofenedex is een netwerkorganisatie waarin samenwerken tussen verschillende disciplines belangrijk is. Daarnaast wordt er door medewerkers steeds vaker vanuit huis of andere locaties gewerkt.

Wij zijn daarom op zoek gegaan naar een oplossing waarbij de intensieve samenwerking vanaf verschillende locaties optimaal ondersteund kan worden en de medewerkers altijd en overal bereikbaar konden zijn.”

De oplossing werd gevonden in een combinatie van diensten van Eazit.

“Eazit heeft met een vast-mobiel oplossing mogelijk gemaakt dat wij altijd en overal bereikbaar zijn en kunnen communiceren. De mobiele telefonie is gekoppeld met de telefooncentrale in de Cloud. De medewerkers kunnen zelf bepalen hoe zij willen communiceren en missen geen telefoontje meer. Groot voordeel is dat een kleine IT-afdeling deze oplossing eenvoudig kan beheren en reguleren en daarnaast kunnen de vaste toestellen van de bureaus verwijderd worden,” aldus Plug.

De Eazit oplossing draait om de gebruiker. Eazit Managed Voice biedt de betrouwbaarheid van een vaste telefoon, de flexibiliteit van een mobiel en het gemak van een pc. Daarmee zijn alle communicatiekanalen beschikbaar, waar en wanneer jij wilt. Op deze manier is het mogelijk gesprekken overal te beantwoorden zonder dat de beller bewust is van hoe het gesprek op de achtergrond tot stand is gekomen. Op elk moment is er online inzicht in welke collega’s beschikbaar zijn voor het aannemen van een gesprek. En als je niet gestoord wilt worden kun je de gesprekken eenvoudig doorschakelen.

Eazit Managed Voice is volledig flexibel. Zo kun je de telefooncentrale uit de Cloud of op locatie afnemen en je bepaalt zelf of je het beheer in eigen hand houdt of uitbesteedt.

De huidige oplossing heeft verschillende positieve uitkomsten:

  • De buitendienst is altijd bereikbaar
  • De receptionistes kunnen alle tijd besteden aan het verwelkomen van gasten omdat telefoontjes nu worden opgepakt door de servicedesk
  • Er kan nu echt plaats- en tijdonafhankelijk gewerkt worden
  • De kosten voor telecommunicatie zijn aanzienlijk lager geworden

Waarom is gekozen voor Eazit:

  • Eazit ondersteunt evofenedex bij de gewenste manier van werken
  • De service desk biedt uitstekende dienstverlening
  • De oplossing is eenvoudig in gebruik en beheer
  • Er was al een bestaande klantrelatie voor mobiele telefonie
  • Het werkt gewoon!

Meer weten? Kijk op Eazit.nl of bel met 088 – 355 00 00