Skip to the main content

Waarmee kunnen wij je helpen?

Hieronder vind je een lijst met veelgestelde vragen.
Vragen die regelmatig worden gesteld voegen we hieraan toe.

Wordt je vraag hier niet beantwoord? Onze persoonlijke servicedesk is bereikbaar van 08.30 uur tot 17.30 uur.

Wil je inloggen in IZA, klik dan hier.

 

Heb je een vraag? Stel hem hieronder…

 

Klantenservice
088 - 355 00 00

Veelgestelde vragen

Internet en instellingen
Doorschakelen deactiveren
Bij geen gehoor ##61#[zendtoets]
Bij geen bereik ##62#[zendtoets]
Bij in gesprek ##67#[zendtoets]
Direct ##21#[zendtoets]
Doorschakelen activeren
Bij geen gehoor **61*[tel.nr.]#[zendtoets]
Bij geen bereik **62*[tel.nr.]#[zendtoets]
Bij in gesprek **67*[tel.nr.]#[zendtoets]
Direct **21*[tel.nr.]#[zendtoets]
Alle doorschakelingen annuleren ##002#[zendtoets]

Nee. Het aan- en uitzetten van de EU data blokkade kan alleen door de contactpersoon van jouw organisatie worden gewijzigd. Door een SMS bericht te sturen naar 1330 JA. Hiermee hef je de datablokkade op voor de lopende maand.

Kijk bij opties in het SMS menu. Het nummer moet zijn: +31653131313

Bij Eazit kun je elk type sms ontvangen, zo ook NL Alerts. In de meeste gevallen staat het al ingesteld op jouw telefoon.

Het sms-centralenummer is +31 6 53 13 13 13

Nee. Jouw toestel dient hiervoor geschikt te zijn. Controleer de handleiding van jouw mobiele toestel voor de geschiktheid van 4G high speed data.

Hoe moet ik internet instellen op mijn mobiel?
ANDROID
Ga naar instellingen > meer netwerken > mobiele netwerken > namen toegangspunten > druk op het actieve toegangspunt.
Bij APN; voer portalmmm.nl in
Gebruikersnaam + wachtwoord : leeg ( niks invullen )
IPHONE
Ga naar instellingen > Mobiel netwerk > mobiel datanetwerk
APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam + wachtwoord : leeg ( niks invullen )

Voicemail

Voor het in- of uitschakelen van VoiceMail bel je met onderstaande nummers.
Voicemail uitschakelen: Bel gratis 12339
Voicemail inschakelen: Bel gratis 12331

Contactgegevens kopieren

Dit kun je eenvoudig zelf doen. Kopieer jouw contactgegevens van jouw oude simkaart naar jouw toestel. Na het verwisselen van de simkaart kun je deze gegevens laten staan of weer terugzetten op jouw nieuwe simkaart. Raadpleeg de handleiding van jouw mobiele telefoon voor de juiste handelingen.

EU

Nee. Het aan- en uitzetten van de EU data blokkade kan alleen door de contactpersoon van jouw organisatie worden gewijzigd. Door een SMS bericht te sturen naar 1330 JA. Hiermee hef je de datablokkade op voor de lopende maand.