Evofenedex is een ondernemersorganisatie die haar leden en klanten ondersteunt en adviseert in de (internationale) wereld van handel en logistiek. Men behartigt de belangen van zo’n 15.000 bedrijven die exporteren en/of veel gebruik maken van logistiek, en geeft hen toegang tot kennis over vervoer, magazijn, internationaal ondernemen en gevaarlijke stoffen
ICT-manager Hans Plug: ”Door toenemende digitalisering en altijd beschikbare informatiebronnen verandert de adviesrol en de manier waarop informatie gedeeld wordt met de belanghebbenden. evofenedex is een netwerkorganisatie waarin samenwerken tussen verschillende disciplines belangrijk is. Daarnaast wordt er door medewerkers steeds vaker vanuit huis of andere locaties gewerkt.
Wij zijn daarom op zoek gegaan naar een oplossing waarbij de intensieve samenwerking vanaf verschillende locaties optimaal ondersteund kan worden en de medewerkers altijd en overal bereikbaar konden zijn.”
De oplossing werd gevonden in een combinatie van diensten van Eazit.
“Eazit heeft met een vast-mobiel oplossing mogelijk gemaakt dat wij altijd en overal bereikbaar zijn en kunnen communiceren. De mobiele telefonie is gekoppeld met de telefooncentrale in de Cloud. De medewerkers kunnen zelf bepalen hoe zij willen communiceren en missen geen telefoontje meer. Groot voordeel is dat een kleine IT-afdeling deze oplossing eenvoudig kan beheren en reguleren en daarnaast kunnen de vaste toestellen van de bureaus verwijderd worden,” aldus Plug.
De Eazit oplossing draait om de gebruiker. Eazit Managed Voice biedt de betrouwbaarheid van een vaste telefoon, de flexibiliteit van een mobiel en het gemak van een pc. Daarmee zijn alle communicatiekanalen beschikbaar, waar en wanneer jij wilt. Op deze manier is het mogelijk gesprekken overal te beantwoorden zonder dat de beller bewust is van hoe het gesprek op de achtergrond tot stand is gekomen. Op elk moment is er online inzicht in welke collega’s beschikbaar zijn voor het aannemen van een gesprek. En als je niet gestoord wilt worden kun je de gesprekken eenvoudig doorschakelen.
Eazit Managed Voice is volledig flexibel. Zo kun je de telefooncentrale uit de Cloud of op locatie afnemen en je bepaalt zelf of je het beheer in eigen hand houdt of uitbesteedt.
De huidige oplossing heeft verschillende positieve uitkomsten:
Waarom is gekozen voor Eazit:
Hoe kan Eazit ú ondersteunen bij uw missie?
Eazit
Bel ons op: 088-355 00 00 Of
e-mail naar: advies@eazit.nl