Evofendex

De integratie van vast en mobiel maakt optimaal samenwerken mogelijk voor evofenedex

Evofenedex is een ondernemersorganisatie die haar leden en klanten ondersteunt en adviseert in de (internationale) wereld van handel en logistiek. Men behartigt de belangen van zo’n 15.000 bedrijven die exporteren en/of veel gebruik maken van logistiek, en geeft hen toegang tot kennis over vervoer, magazijn, internationaal ondernemen en gevaarlijke stoffen

ICT-manager Hans Plug: ”Door toenemende digitalisering en altijd beschikbare informatiebronnen verandert de adviesrol en de manier waarop informatie gedeeld wordt met de belanghebbenden. evofenedex is een netwerkorganisatie waarin samenwerken tussen verschillende disciplines belangrijk is. Daarnaast wordt er door medewerkers steeds vaker vanuit huis of andere locaties gewerkt.

Wij zijn daarom op zoek gegaan naar een oplossing waarbij de intensieve samenwerking vanaf verschillende locaties optimaal ondersteund kan worden en de medewerkers altijd en overal bereikbaar konden zijn.”

De oplossing werd gevonden in een combinatie van diensten van Eazit.

“Eazit heeft met een vast-mobiel oplossing mogelijk gemaakt dat wij altijd en overal bereikbaar zijn en kunnen communiceren. De mobiele telefonie is gekoppeld met de telefooncentrale in de Cloud. De medewerkers kunnen zelf bepalen hoe zij willen communiceren en missen geen telefoontje meer. Groot voordeel is dat een kleine IT-afdeling deze oplossing eenvoudig kan beheren en reguleren en daarnaast kunnen de vaste toestellen van de bureaus verwijderd worden,” aldus Plug.

De Eazit oplossing draait om de gebruiker. Eazit Managed Voice biedt de betrouwbaarheid van een vaste telefoon, de flexibiliteit van een mobiel en het gemak van een pc. Daarmee zijn alle communicatiekanalen beschikbaar, waar en wanneer jij wilt. Op deze manier is het mogelijk gesprekken overal te beantwoorden zonder dat de beller bewust is van hoe het gesprek op de achtergrond tot stand is gekomen. Op elk moment is er online inzicht in welke collega’s beschikbaar zijn voor het aannemen van een gesprek. En als je niet gestoord wilt worden kun je de gesprekken eenvoudig doorschakelen.

Eazit Managed Voice is volledig flexibel. Zo kun je de telefooncentrale uit de Cloud of op locatie afnemen en je bepaalt zelf of je het beheer in eigen hand houdt of uitbesteedt.

De huidige oplossing heeft verschillende positieve uitkomsten:

  • De buitendienst is altijd bereikbaar
  • De receptionistes kunnen alle tijd besteden aan het verwelkomen van gasten omdat telefoontjes nu worden opgepakt door de servicedesk
  • Er kan nu echt plaats- en tijdonafhankelijk gewerkt worden
  • De kosten voor telecommunicatie zijn aanzienlijk lager geworden

Waarom is gekozen voor Eazit:

  • Eazit ondersteunt evofenedex bij de gewenste manier van werken
  • De service desk biedt uitstekende dienstverlening
  • De oplossing is eenvoudig in gebruik en beheer
  • Er was al een bestaande klantrelatie voor mobiele telefonie
  • Het werkt gewoon!

Hoe kan Eazit ú ondersteunen bij uw missie?

The Stone gaat voor totaaloplossing van Eazit
“Een prettige end-to-end-ervaring voor onze klanten én onszelf”

Met ruim 50 winkels in Nederland is The Stone een bekende in het Nederlandse winkelstraatbeeld. Buiten de fysieke locaties zet de multibrand fashio…

AGIN Timmermans investeert in toekomstbestendige ICT
“Vlotter werken op afstand dankzij gebruiksvriendelijke cloudtelefonie-oplossingen”

Hoe kunnen we onze bereikbaarheid vergroten nu werken op afstand de norm is geworden? Die vraag hield de gemoederen van AGIN Timmermans – een &nbsp…

BrainWash-filialen zitten er weer geknipt bij
“In alles heeft Eazit laten zien er echt voor te gaan”

Dat ‘coronakapsel’ het tot de Dikke Van Dale schopte, geeft goed weer hoe turbulent het afgelopen jaar was voor kapperszaken. Bij de afkondiging va…

VanLomanKempHoogstad

“Helder, professioneel en echt oplossingsgericht” Actief bij Eazit: sinds 2011Diensten: Managed Voice, Datanetwerk, InternetVestiging: Amsterdam…

Myler

“Er is zelfs sprake van een warme band.” Actief bij Eazit sinds: 2011Diensten: ICT beheer, Clouddiensten, Netwerk en Wifi, Hosted IP-telefonie, …

De Rooy

“Transparantie en helderheid. Je kunt van ze op aan!” Actief bij Eazit sinds: 2013Diensten: IP-centrale, Mobile Connect en InternetTotaal aantal…

Rino Groep

“Het is gewoon prettig samenwerken met Eazit.” Actief bij Eazit sinds: oktober 2013Diensten: ICT beheer, Netwerk en Wifi, Hosted IP-telefonie (M…

RID/RIOzorg

“Snelle service, goede samenwerking en hele fijne contacten.” Actief bij Eazit sinds: 2011Diensten: Managed Voice, Managed Mobile en M…

China Southern Airlines

“Een eerlijke en betrouwbare partner, dat geeft een goed gevoel.” Actief bij Eazit sinds: 2013Diensten: Hosted Voice en InternetAantal medewerke…

Verwey Jonker Instituut

“Aandacht en betrokkenheid. Ze nemen je serieus.” Actief bij Eazit sinds: november 2010Diensten: Managed VoiceStandplaats: UtrechtTotaal aantal …