Het in Utrecht gevestigde Myler, noemt zichzelf ‘flexschil-specialist die oplossingen biedt om arbeidsrelaties slimmer te organiseren’. Sinds 2009 brengt Myler opdrachtgevers en flexibele professionals bij elkaar, direct en zonder tussenkomst van derden. In 2012 was de onderneming met een omzetgroei van maarliefst 1503% het snelstgroeiende bedrijf van Nederland en mocht daarvoor dan ook de FD Gazellen Award in ontvangst nemen. Wie zo snel groeit, moet blindelings kunnen vertrouwen op de flexibiliteit en de brede expertise van zijn dienstverlenende partners. Myler neemt van Eazit een compleet dienstenpakket af: ICT, internet, telefonie en elektrotechniek. Coen Boxem, Business Process Manager bij Myler, legt uit hoe de bedrijfsvoering van Myler en de dienstverlening van Eazit op elkaar zijn afgestemd.
“We zijn natuurlijk nog een jong bedrijf; we bestaan pas een aantal jaar. In die relatief korte tijd hebben we een ongelooflijke groei doorgemaakt”, vertelt Coen. Eazit heeft ons goed in onze snelle groei weten te faciliteren. Eigenlijk over de volle breedte van hun dienstverlening. Zo hebben we onze glasvezel-internetverbinding via Eazit, maar ook Managed Voice-telefonie en elektrotechniek in de vorm van interne verhuizing en bekabeling. Maar het meest cruciaal voor ons zijn toch de diensten die ze op het gebied van ICT leveren. Dat varieert van de snelle levering van hardware, zoals PC’s en laptops, tot advisering rond AFAS, ons ERP-systeem, en de inrichting van een nieuwe applicatie server op basis van de laatste server technologie.”
“Als je zo snel groeit moet je in korte tijd naar een professioneler gebruik van je automatisering. In dat proces zijn we veel meer van AFAS gaan vragen. Inmiddels draait onze hele organisatie op AFAS, waardoor het een bedrijfskritische applicatie is geworden. Samen met Eazit hebben we zaak doorgesproken: hoe kunnen we de performance verbeteren en tegelijk redundancy realiseren? Zo gaat het meestal tussen ons: Myler doet het functionele beheer en legt wensen neer bij Eazit. Zij vullen het dan verder technisch-inhoudelijk in. Eerst hebben ze met behulp van monitoring de prestatie van het bestaande systeem in kaart gebracht. Bijvoorbeeld om te zien bij welke processen nu piekbelastingen voorkomen. Door taken wat slimmer te verdelen hebben we zo meteen al wat kleinere verbeteringen kunnen doorvoeren.”
“Wat diensten als internet en telefonie betreft, is het simpel: die moeten het gewoon doen. We merken alleen iets van hun service, als er een storing is. En die is er bijna nooit. Ja, één keer per jaar denk ik. Onze ervaring is dat we maar hoeven te bellen en de storing wordt in no time verholpen. Met ICT ligt het allemaal wat ingewikkelder. Daar speelt vooral de zekerheid op termijn. Kan Eazit met ons mee blijven groeien? Dat vertrouwen hebben we, zeker nu!”
Hoe kan Eazit ú ondersteunen bij uw missie?
Eazit
Bel ons op: 088-355 00 00 Of
e-mail naar: advies@eazit.nl