Mocht er onverhoopt een storing zijn met een van onze diensten of onderhoudswerkzaamheden plaatsvinden, dan vermelden we dit op deze pagina.

Storingen

Storing Internetdiensten – opgelost

Dienst: Internetverbindingen
Van: 25-04-2022 08:30
Tot: 
25-04-2022 19:15
Informatie: Na onderzoek van onze leverancier is de oorzaak gevonden en hiermee het probleem opgelost. Lijnen zullen vanzelf online komen. Wanneer dit niet het geval is adviseren wij het modem te herstarten.

Update 17:30

we krijgen nog steeds meldingen van lijnen die niet online komen. We hebben dit opnieuw bij onze leverancier gemeld. Zij hebben dit in onderzoek. Onze excuses voor het ongemak.

Update 14:45

Herstelwerkzaamheden zijn afgerond. Lijnen komen weer online.

Update 14:30

Het onderdeel is vervangen en het onderhoud is uitgevoerd. Gekeken wordt of alle lijnen weer online komen en stabiel blijven.

Update 13:30

Na verwachting zal tussen 14:00 en 15:00 een onderdeel in het datacenter vervangen worden. De kans bestaat dat lijnen opnieuw down zullen gaan. De verwachting is dat dit maximaal 15 min. zal duren.

Update 12:30

Engineers zijn bezig met acties om de laatste sessies te herstellen op het datacenter.

Update 11:30
Een engineer van onze leverancier is aangekomen in het datacenter en zal een reset van een interface uitvoeren. De kans bestaat dat lijnen opnieuw down zullen gaan.

—–

Op dit moment ervaren wij een storing op onze internetverbindingen. Het lijkt erop dat de oorzaak buiten ons platform ligt. We zien sessies online komen maar ook weer verloren gaan. Onze leverancier is druk bezig om een oplossing te zoeken. Helaas is er geen workaround mogelijk. Excuses voor het ongemak

Onderhoud

Onderhoud

Dienst: 
Locatie:

Van:
Tot: 

Informatie:

 

Storing melden

Heeft u een probleem met uw dienst en staat deze niet tussen de vermelde storingen? Meld de storing dan via de mail: support@eazit.nl of bel naar 088 – 3550070.

Top