Heeft u recent geïnvesteerd in een eigen telefooncentrale, maar wilt u wel de voordelen van vast-mobiel integratie ervaren? Dan is Mobile Connect de ideale hybride telefonie-oplossing voor u. Hier leest u hoe Mobile Connect úw bedrijf vooruithelpt.
Mobile Connect stelt u in staat de bereikbaarheid van uw organisatie centraal te beheren. Schakelen tussen intern en extern telefoonverkeer verloopt vlot en met behoud van gesprekskwaliteit. Met Mobile Connect integreert u uw mobiele telefonie volledig met uw bestaande telefooncentrale. Al het mobiele telefoonverkeer, zowel inkomend als uitgaand, wordt via uw eigen centrale geleid.
Alle functies van de telefooncentrale zijn te gebruiken vanaf de mobiele telefoon(s) zonder dat hier een applicatie of aanvullende software voor nodig is. Wel zo gemakkelijk.
U heeft continue en uitgebreide inzage in het verbruik. Met één druk op de knop is te zien welke gesprekken hebben plaatsgevonden, wat de gespreksduur was en welke kosten ermee gemoeid zijn. Aan de hand van deze informatie weet u direct of het loont om extra Data Packs of Add-ons te bestellen voor voordeliger bellen, sms’en of datagebruik.
Bij Eazit leggen we de lat graag hoog. Standaard omvat Mobile Connect:
Bij telefooncentrales waarvan de hardware nog niet is afgeschreven, is de keuze voor Mobile Connect rendabeler dan overstappen naar volledige VoIP telefonie. Zo betaalt u nooit te veel. Temeer omdat Mobile Connect u de flexibiliteit en zekerheid geeft uw mobiele telefonie snel te kunnen op- en/of afschalen wanneer u dat wenst.
Ervaar het gemak van een geïntegreerde oplossing voor uw vaste en mobiele telefonie. Met Managed Voice geniet u altijd en overal van optimale bereikbaarheid en soepele communicatie. Meer voordelen ontdekken van Mobile Connect? Download de Mobile Connect leaflet met aanvullende informatie via onderstaande button.