Daarom werkt
Managed Voice voor u (6 redenen)

Met Managed Voice geniet u tegen een vaste vergoeding per werkplek of gebruiker van hypermoderne telefooncentralefunctionaliteiten via de cloud. De 6 belangrijkste manieren waarop dit uw bedrijf vooruithelpt, delen we hier.

1. Snel opschalen bij groei

De ontwikkelingen op de werkvloer staan nooit stil. We begrijpen dat u de zekerheid wilt hebben om snel te kunnen op- en afschalen wanneer u dat wenst. Managed Voice van Eazit is schaalbaar tot een ongelimiteerd aantal gebruikers en beweegt mee met uw bedrijfsontwikkelingen.

2. Persoonlijke bereikbaarheid tot in de puntjes geregeld

Altijd bereikbaar zijn was lange tijd de trend. Inmiddels heeft ‘gecontroleerd bereikbaar’ zijn veelal de voorkeur. Managed Voice van Eazit omvat een persoonlijke bereikbaarheidsmatrix waarop gebruikers hun eigen belprofielen kunnen instellen. Via een online portal regelt u zelf gemakkelijk en snel uw tijdsconfiguratie en doorschakelingen.

3. Maximale beschikbaarheid voor klanten

Uptime is een belangrijke indicator voor klanttevredenheid. Heeft u – om wat voor reden dan ook – even geen bereik of verbinding? In dat geval worden uw gesprekken doorgezet naar het datacenter en doorgeschakeld naar een ander telefoonnummer. Zo blijven u en uw bedrijf optimaal bereikbaar voor klanten.

4. Integratie CRM- en ERP-oplossingen

Op basis van een telefoonnummer direct klantendossiers openen voor vloeiende en snelle interactie? Met functionaliteiten als pop-up notificaties via nummerherkenning bent u klanten veel sneller van dienst en weet u direct wat er speelt. Zo blijft meer tijd over voor overige activiteiten die ten goede komen aan het klantcontact, zoals het loggen van klantgegevens.

5. Altijd de nieuwste technologie

Doordat Managed Voice diensten in de cloud zijn uitgerold, profiteert u direct van de laatste updates en de nieuwste functionaliteiten. Hier hoeft u zelf niets voor te doen. Denk aan nieuwe of uitgebreidere functionaliteiten op het gebied van wachtrijen, groepsextensies, keuzemenu’s en het integreren van mobiele en vaste telefonie.

6. Voordelige oplossing

Met een telefooncentrale in de cloud bent u niet meer afhankelijk van dure hardware op locatie, noch hoeft u daar zelf in te investeren. U heeft dus ook geen afschrijving op uw apparatuur. Zo geniet u van betaalbare, high-end telefonie waarmee u op de toekomst bent voorbereid.

Managed Voice: voordelen alom

Met Managed Voice heeft u optimale connectiviteit, waar en wanneer u dat wilt. Meer voordelen ontdekken van Managed Voice? Download de Managed Voice leaflet met aanvullende informatie via onderstaande button.

NIS2-richtlijn: Hoe past u uw organisatie aan de nieuwe cyberveiligheidseisen aan?

  In een tijd waarin digitale dreigingen, zoals cyberaanvallen en economische verstoringen, steeds meer toenemen, is het van cruciaal b…

Succesvolle cyberaanval Nederlandse leger door nalatigheid

Gisteren kwam naar buiten dat Chinese hackers toegang hebben gekregen tot computersystemen van het Nederlandse leger. Ondanks dat er geen belangrij…

(Microsoft)Teams Versterken: Cloud Telefonie Integratie voor Maximale Efficiëntie

In de steeds veranderende wereld van informatietechnologie is het voor IT-besluitvormers en ondernemers van cruciaal belang om tools te selecteren …