Overstappen naar hosted telefonie is betrekkelijk eenvoudig. In slechts drie stappen profiteert u als mkb’er van telefonie via de cloud. In dit artikel leggen we uit hoe u dat doet.
Stap 1: Definieer het type (en het aantal) gebruikers
De eerste stap is bepalen wie binnen het bedrijf telefonisch bereikbaar moet zijn en op welke manier. Dit is doorslaggevend voor de hoeveelheid aansluitingen. Denk bij het bepalen van het aantal gebruikers onder andere aan:
- de receptie
- meeting rooms
- werknemers die een persoonlijk zakelijk telefoonnummer behoeven (bijvoorbeeld kantoor- en/of magazijnmedewerkers)
Bij hosted telefonie kunnen extra aansluitingen altijd eenvoudig worden toegevoegd.
Stap 2: Selecteer de gewenste opties
Daarna is het belangrijk om te inventariseren welke telefooncentralefunctionaliteiten uw bedrijf daadwerkelijk vooruithelpen. Features waar u aan kunt denken:
Stap 3: Neem contact op met een professionele adviseur
Heeft u het aantal gebruikers en de gewenste opties in kaart gebracht, dan staan onze klantadviseurs klaar om u op weg te helpen. Op basis van uw bedrijfswensen richten wij uw hosted telefonie optimaal in, zodat u in een mum van tijd operationeel bent. Ons team adviseert u graag hoe uw medewerkers het meeste uit hosted telefonie kunnen halen.
Snel up-and-running met Eazit
Afhankelijk van de opties die u heeft gekozen, kan het enkele uren tot een paar dagen duren voordat uw hosted telefonieoplossingen operationeel zijn. Als u kiest voor cloud-telefonie en geen bureautelefoons nodig heeft, dan kunt u zelfs al binnen enkele minuten van start.
De flexibiliteit en opties van onze hosted telefonieoplossingen maken het daarnaast gemakkelijker om op een later moment wijzigingen aan te brengen of uit te breiden.
Meer weten?
Neem contact op met onze adviseurs via advies@eazit.nl of 088-355 00 60 voor meer informatie of klik op onderstaande button: