LAATSTE
NIEUWS

LATEST
NEWS

On-hold marketing als verkoopinstrument

Tijd is kostbaar. Klanten die een organisatie bellen, willen graag snel worden geholpen en daarbij niet het gevoel hebben dat ze onnodig lang in de wacht staan. Met de juiste on-hold marketing strategie profiteert u van een win-win-situatie. U laa…

3 typen
telefoonsystemen voor zakelijk bellen vergeleken

Voor zakelijk bellen kunt u tegenwoordig meerdere kanten op. Hieronder delen we een overzicht van 3 typen zakelijke telefoonsystemen voor het mkb met hun belangrijkste eigenschappen en functionaliteiten. Zo ziet u in een oogopslag welk systeem aan…

Benut het volledige potentieel van
zakelijke mobiele telefonie

Zakelijke mobiele telefonie heeft de toekomst. Het is verbazingwekkend om te bedenken dat onze huidige mobiele telefoons duizenden malen meer ruwe rekenkracht hebben dan de beste computers die werden gebruikt om de eerste astronauten naar de maan …

Hybride werken:
zo maakt u het tot een succes

COVID-19 heeft een sterke impuls gegeven aan thuiswerken. De aanvankelijke koudwatervrees heeft inmiddels plaatsgemaakt voor enthousiasme – bij de meeste bedrijven is hybride werken nu de norm. De flexibiliteit om personeel op afstand te laten wer…

Efficiënter klantcontact
door CRM- of ERP-koppeling met cloud-telefonie

Cloud-telefonie levert een grote bijdrage aan de professionalisering van de bedrijfscommunicatie. Gebruikers beschikken over uiteenlopende opties om cloud-telefonie af te stemmen op de bedrijfsbehoeften. De meerwaarde ervan wordt echter nog groter…

De winst van
zakelijke VoIP-telefonie voor het mkb

Zakelijke VoIP-telefonie biedt ongekende flexibiliteit voor het mkb. Het vormt vandaag de dag de spil van veel communicatieprocessen. Met de integratie van o.a. online werkplekken, mobiele telefonie en CRM/ERP-systemen is de interne en externe bed…

De voor- en nadelen van
cloud-telefonie

Cloud-telefoonsystemen plaatsen uw zakelijke telefonie in de cloud. Daarmee is elke functie en functionaliteit toegankelijk via het internet, op elke locatie en vanaf elke smart device met een internetverbinding. Dit maakt flexibel en on-the-…

Videoconferencing alleen is niet voldoende
om afstanden te overbruggen

De coronapandemie heeft samenwerken voorgoed veranderd. Het is een katalysator geweest om teamwork sneller, slimmer en innovatiever in te richten. Niet langer vormen meetings op locatie een vereiste voor effectief samenwerken. Videoconfe…

Waarom cybersecurity
zo cruciaal is voor het mkb

De wereld digitaliseert. Mkb-bedrijven omarmen massaal nieuwe technologieën. Door deze digitale transformatie wordt echter ook het aanvalsoppervlak vergroot. Met alle risico’s van dien. Patrick Kranendonk, product manager EWAN & Netw…

Waarom telefonisch klantcontact nog altijd de basis vormt voor
excellente klantenservice

In de jaren vóór de pandemie was de tendens in communicatie met klanten vooral: zoveel mogelijk vormen van klantinteractie aanbieden, bij voorkeur geautomatiseerd. Maar als er één ding is dat COVID-19 heeft aangetoond, is het wel dat klanten nog s…