Skip to the main content
Eazit doet onderzoek
door Sicco op 27 juni, 2019

Studenten onderzoeken hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Wij zijn Gizem en Lamyae, beiden student Commerciële Economie aan de Hogeschool van Amsterdam. Graag vertellen we wat de doelstellingen van onze stage zijn en hoe wij meewerken aan een succesvolle toekomst van Eazit.

In het laatste jaar van onze studie willen wij ons in de praktijk ontwikkelen als marketeer binnen een organisatie door middel van een afstudeerstage. Zo doen wij onderzoek naar hoe Eazit nog betere diensten kan verlenen aan haar huidige en potentiële klanten.

Servicebehoefte van klanten

Wij doen onderzoek naar hoe de klantervaring met Eazit verbeterd kan worden. Hoe werkt dat in de praktijk? Door middel van interviews en enquetes gaan we de servicewensen van de klanten van Eazit in kaart te brengen. Door meer inzicht te krijgen in de behoeften van klanten, kan Eazit continue blijven werken aan het verbeteren van dienstverlening richting klanten.

Ondernemerswensen

Daarnaast doen we breder onderzoek binnen het MKB om te achterhalen waar Eazit op moet inzetten om diensten te innoveren. Diensten moeten relevant blijven om klanten te ondersteunen in hun bedrijfsvoering. We onderzoeken ook hoe branche specifieke oplossingen hieraan kunnen bijdragen. Ons onderzoek geeft uitkomsten die aangeven welke oplossingen echt werken voor het MKB. Op die manier heb jij tijd om te doen waar je goed in bent: ondernemen!

Benieuwd wat de uitkomsten zijn van deze onderzoeken? Houd de volgende nieuwsbrief dan zeker in de gaten! De belangrijkste uitkomsten zullen later gepubliceerd worden.