Eazit hecht veel waarde aan klantcontact. Met een sterke focus op Service Excellence wordt doorlopend geïnvesteerd in een stabiel productaanbod, een goede bereikbaarheid en klantenservice die het verschil maakt. “We houden de lijnen met onze klanten graag kort voor optimale dienstverlening”, vertelt Daphne van ’t Riet. Sinds mei 2020 bekleedt zij binnen Eazit de rol van Manager Service Excellence. Wat deze Service Excellence inhoudelijk voor u betekent, leest u hier. 

Intern en extern de verbinding aangaan

Met haar 15 jaar werkervaring binnen de ICT-branche is Daphne beslist geen vreemde eend in de bijt. Ze is duidelijk wanneer het gaat om Service Excellence. “De omgang met elkaar op de werkvloer vormt de basis van de omgang met onze klanten.” Dit betekent: écht met elkaar in verbinding staan door een heldere, open en proactieve manier van communiceren.

En dat is gezien de recente ontwikkelingen binnen Eazit gerust uitdagend te noemen. “We zijn van vier bedrijven samengegaan tot één. We zijn goed op weg om alle juiste werkprocessen te implementeren, zodat we nu ook vol toewijding kunnen werken aan een verbeterde serviceverlening, op weg naar Service Excellence”, blikt Daphne vooruit.

Boven verwachting presteren

Klanten vooruithelpen begint met het overtreffen van verwachtingen. “Elke klant heeft een bepaald verwachtingspatroon”, vervolgt Daphne, die eraan toevoegt dit uitgangspunt vooral als startpunt te zien. “Wij zoeken naar het stukje daarboven: excelleren door serviceverlening uit onverwachte hoek.”

Kenmerkend voor deze mentaliteit is Eazits service recovery proces. “Sommige zaken, zoals de uptime van onze diensten, kunnen we niet altijd beïnvloeden. Het is niet altijd onze fout, maar we beschouwen het wel altijd als ons probleem. En we willen hier vervolgens ook naar handelen.”

Klanten nauw betrekken bij verbetertrajecten

Klanttevredenheid en rechtstreeks contact vormen belangrijke speerpunten bij Eazit. Er zitten om deze reden veel zaken in de pijplijn om daadkrachtig en snel te kunnen anticiperen op klantvragen en -behoeften. En vooral: persoonlijker. Om hier meer grip op te krijgen worden er binnenkort bijvoorbeeld klanttevredenheidonderzoeken afgenomen.

Eazit heeft zichzelf ten doel gesteld klanten in de nabije toekomst nauwer te betrekken bij verbetertrajecten. “We willen zo laagdrempelig mogelijk te werk gaan om de klantervaring naar een zo hoog mogelijk niveau te brengen. Dit houdt in dat we tijdens en na de oplevering van een dienst nadrukkelijk in contact staan met klanten. Zo kan nauwlettend gemonitord worden of de door ons geleverde service en diensten in ieder geval voldoen aan het verwachtingspatroon. Om vervolgens deze verwachting te kunnen gaan overtreffen met onze Service Excellence.”, besluit Daphne.

Ondersteuning wanneer u het nodig heeft

Binnen het brede aanbod communicatie-oplossingen streeft Eazit 24/7 naar transparante oplossingen die werken voor ú.

Waarin kunnen we u nog meer ondersteunen?

we horen het graag!

In het kader van procesoptimalisatie en kwaliteitsmanagement doorloopt Eazit momenteel certificeringstrajecten voor ISO 9001 en ISO 27001. Uiteraard mag u ook na het behalen van deze certificeringen blijven rekenen op een bevlogen en kwalitatieve service. 

Top