Support

rnEazit is dagelijks tussen 08:30 uur en 17:00 uur bereikbaar voor al uw vragen. U krijgt direct één van onze deskundige medewerkers aan de lijn. Voor spoedgevallen zijn wij uiteraard ook buiten kantoortijden bereikbaar.rnrnAmsterdamrnT. 088 – 355 00 00rnE: support@eazit.nlrnrnHoutenrnT. 030 2006070rnE. Support.houten@eazit.nlrnrnDrachtenrnT. 0511- 481 670rnE: Support.drachten@eazit.nlrnrnVeldhovenrnT. 040- 2180 505rnE: Support.veldhoven@eazit.nl

Helpdesk

rnVoor onze producten en diensten hebben we verschillende engineers die u kunnen helpen met al uw technische vragen. Wanneer u contact opneemt via onderstaande contactgegevens komt u direct bij de juiste medewerker terecht. Vragen over uw contract, factuur of bestelling? Ook hier helpen wij u graag bij.rnrnICT AmsterdamrnT. 088 – 355 00 00rnE. ict@eazit.nlrnrnICT HoutenrnT. 030 2006080rnE. ict@eazit.nlrnrnICT DrachtenrnT. 0511 481670rnE. ict@eazit.nlrnrnICT VeldhovenrnT. 040- 2180 505rnE. ict@eazit.nl

Top