Veelgestelde vragen

 

Hieronder vind je een lijst met veelgestelde vragen.
Vragen 
die regelmatig worden gesteld voegen we toe aan de lijst

MOBIEL INTERNET

INTERNET INSTELLEN

Hoe moet ik internet instellen op mijn mobiel?

ANDROID

Ga naar instellingen > meer netwerken > mobiele netwerken > name toegangspunten > druk op het actieve toegangspunt.

  • Bij APN; voer portalmmm.nl in
  • Gebruikersnaam + wachtwoord : leeg ( niks invullen )

IPHONE

Ga naar instellingen > Mobiel netwerk > mobiel datanetwerk

  • APN: portalmmm.nl
  • Gebruikersnaam + wachtwoord : leeg ( niks invullen )
WERKT 4G OP ALLE TYPE TOESTELLEN?

Nee. Jouw toestel dient hiervoor geschikt te zijn. Controleer de handleiding van jouw mobiele toestel voor de geschiktheid van 4G high speed data.

CONTACTGEGEVENS KOPIËREN

HOE ZET IK MIJN CONTACTGEGEVENS OVER VAN MIJN OUDE SIMKAART?

Dit kun je eenvoudig zelf doen. Kopieer jouw contactgegevens van jouw oude simkaart naar jouw toestel. Na het verwisselen van de simkaart kun je deze gegevens laten staan of weer terugzetten op jouw nieuwe simkaart. Raadpleeg de handleiding van jouw mobiele telefoon voor de juiste handelingen.

VOICEMAIL

HOE ZET IK MIJN VOICEMAIL AAN EN UIT?

Voor het in- of uitschakelen van VoiceMail bel je met onderstaande nummers.

  • Voicemail uitschakelen: Bel gratis 12339
  • Voicemail inschakelen: Bel gratis 12331
HOE BELUISTER IK MIJN VOICEMAIL IN HET BUITENLAND?

Jouw voicemail is in het buitenland beveiligd met een toegangscode. Deze extra beveiliging is bedoeld om misbruik door anderen te voorkomen. Jouw toegangscode heb je ingesteld tijdens de eerste keer dat je naar jouw Voicemail belde en bestaat uit minimaal 4 cijfers en maximaal 10 cijfers.

Toegangscode aanvragen

Als je vanuit het buitenland jouw Voicemail belt (1233 of (+31)6-12 00 12 33) wordt om een toegangscode gevraagd. Heb je de toegangscode nog niet of ben je deze vergeten, dan moet je het volgende doen:

  • Bel met Voicemail
  • Er wordt om jouw toegangscode gevraagd
  • Toets # om jouw toegangscode per sms aan te vragen
  • Je ontvangt een nieuwe toegangscode per sms
WELK NUMMER BEL IK VOOR MIJN VOICEMAIL?

Het nummer dat je dient te bellen voor het beluisteren van jouw voicemail is: 1233

SMS

WAT IS HET SMS-CENTRALENUMMER?

+31 6 53 13 13 13

HOE STEL IK MIJN SMS IN?

Kijk bij opties in het SMS menu. Het nummer moet zijn: +31653131313

KAN IK NL ALERTS ONTVANGEN BIJ EAZIT?

Bij Eazit kun je elk type sms ontvangen, zo ook NL Alerts. In de meeste gevallen staat het al ingesteld op jouw telefoon.

EU

IS DE €50 EU DATA BLOKKADE INDIVIDUEEL AAN- EN UIT TE ZETTEN

Nee. Het aan- en uitzetten van de EU data blokkade kan alleen door de contactpersoon van jouw organisatie worden gewijzigd. Door een SMS bericht te sturen naar 1330 JA. Hiermee hef je de datablokkade op voor de lopende maand.

DOORSCHAKELEN

OPROEP DOORSCHAKELEN NAAR EEN ANDER NUMMER
Doorschakelen Activeren Deactiveren
Bij geen gehoor **61*[tel.nr.]#[zendtoets] ##61#[zendtoets]
Bij geen bereik **62*[tel.nr.]#[zendtoets] ##62#[zendtoets]
Bij in gesprek **67*[tel.nr.]#[zendtoets] ##67#[zendtoets]
Direct **21*[tel.nr.]#[zendtoets] ##21#[zendtoets]
Alle doorschakelingen annuleren   ##002#[zendtoets