De virtuele receptie, ook wel digitale receptie genoemd, vervangt uw bemande variant. Uw bezoeker kan bij binnenkomst direct contact op nemen met uw medewerker met wie hij of zij een afspraak heeft. Ook kan er direct de juiste afdeling worden gekozen. Bij voorbeeld om documenten of goederen af te leveren. Zo worden bezoekers direct met de juiste persoon of afdeling in contact gebracht. Kortom, de virtuele receptie is klantvriendelijk en bespaart kosten. Bovendien heeft u hiermee een professionele ontvangst bij al uw gebouwen.

“Een prima vertaling van onze wensen naar de praktijk.”

“Down-to-earth, eerlijk en klantvriendelijk, zo hoort het.”

“Snelle service, goede samenwerking en hele fijne contacten.”

“Aandacht en betrokkenheid, ze nemen je serieus.”

“Ik was aangenaam verrast door de professionaliteit en de snelheid.”

“Een eerlijke en betrouwbare partner, dat geeft een goed gevoel.”

“Transparantie en helderheid. Je kunt van ze op aan!”

“Ik waardeer Eazit vooral om hun advieskwaliteit.”

“Ze denken heel goed mee in onze stormachtige ontwikkeling.”

“Het is gewoon prettig samenwerken met Eazit.”

“Er is zelfs sprake van een warme band.”

“Een partner die proactief meedenkt, praktisch is ingesteld en kwaliteit levert.”

“Helder, professioneel en echt oplossingsgericht.”

“De serviceverlening is prima en afspraken worden goed nagekomen.”

“Ik heb Eazit als een betrouwbare en eerlijke partij ervaren.”

“De service is goed, ze zijn flexibel en denken mee.”

“Snel, professioneel en goed geregeld. De duidelijke communicatie werkt prettig.”

“Uitstekend verloop van het traject. Ze hebben met ons meegedacht en zich flexibel opgesteld.”

PRESENTEER UW BEDRIJF VIA DE VIRTUELE RECEPTIE

Moet uw bezoeker wachten op de komst van zijn of haar gesprekspartner? Dan kan hij of zij een presentatie van uw bedrijf op het scherm van de virtuele receptie volgen. Ook een slideshow of bedrijfsvideo behoort tot de mogelijkheden.

  • Bezoekers leggen direct contact met de juiste persoon of afdeling, eventueel via beeld
  • Verwelkom en informeer uw bezoekers via een geïntegreerde presentatie, slideshow of bedrijfsvideo
  • De virtuele receptie heeft een eenvoudig te bedienen interface
  • De soft- en hardware is eenvoudig naar uw wensen aan te passen

 

Uren- en bezoekersregistratie

Wilt u precies bijgehouden wanneer iemand begint of eindigt met een dienst of bezoekers registreren tijdens een evenement? Ook dit is mogelijk met een virtuele receptie. Alle data is via een applicatie direct inzichtelijk voor het management.

  • Medewerkers registratie via RFID
  • Bezoekers registratie via QR code
  • Automatische deur ontgrendeling
  • Toegangsdeur op afstand via het telefoontoestel te openen
  • Koppeling met Microsoft Active Directory en Outlook mogelijk
  • Nederlands fabricaat – leverbaar in diverse talen

Uitgelicht

Within Reach neemt Crystal Networks over

Lees Meer

Bereikbaar zijn zoals u dat wilt met vast-mobiel integratie

Lees Meer

Glasvezelactie in Plettenburg verlengd tot 1 oktober 2019!

Lees Meer