In het kort

  • Dé voordelen van een vaste telefooncentrale in de cloud

  • Optimale bereikbaarheid voor uw team

  • Een alles-in-één cloud oplossing

Lees meer over Eazit

Met cloud telefonie van Eazit bent u optimaal bereikbaar precies waar en wanneer het u uitkomt. Met onze jarenlange ervaring in de markt brengen wij een hosted telefonie platform dat een alles in één oplossing is voor uw zakelijke telefonie en de communicatie van uw bedrijf transformeert. Dit alles voor een vast bedrag per maand. Ontdek meer over de kracht van onze hosted telefonie oplossing die naadloos integreert met uw bedrijfsprocessen.

Waarom kiezen voor cloud telefonie?

Met cloud telefonie profiteert u niet alleen van kostenbesparingen, maar ook van flexibiliteit en schaalbaarheid. Onze oplossing past zich namelijk aan uw bedrijfsgroei aan. Hiermee vermindert u afhankelijkheid van fysieke hardware en verlaagt u de totale eigendomskosten. Kiezen voor cloud telefonie is kiezen voor de vrijheid van een telefoniesysteem dat met u meegroeit.

  • Een oplossing voor elk bedrijfstype

    De functionaliteiten van een eigen telefooncentrale, zonder de hoge kosten voor aanschaf en onderhoud? Met cloud telefonie geniet u tegen een vaste vergoeding per werkplek of gebruiker van een hypermoderne telefooncentrale in de cloud. Of u nu een klein bedrijf of een grote onderneming bent, onze oplossing is geschikt voor elke bedrijfsgrootte. Onze hosted voice oplossing beschikt immers over de mogelijkheid om flexibel op en af te schalen.

  • Optimale flexibiliteit

    Cloud telefonie van Eazit is al mogelijk vanaf één gebruiker en schaalbaar tot een ongelimiteerd aantal gebruikers. Met Enreach Contact betaalt u uitsluitend wat u nodig heeft, met de zekerheid dat u snel kunt uitbreiden of afschalen wanneer u dat wenst. Eazit biedt optimale flexibiliteit om gehoor te geven aan uw groeiambities en bedrijfsontwikkelingen. Onze oplossing is dan ook zo ontworpen om flexibel en schaalbaar te zijn, zodat het kan worden aangepast aan de veranderende behoeften van uw bedrijf.

  • De kracht van bellen via internet

    Onze cloud-gebaseerde telefonieoplossing biedt u de nieuwste innovaties zonder de noodzaak van zware investeringen in infrastructuur en een eigen telefooncentrale. Geniet van de voordelen van een altijd up-to-date systeem dat zorgt voor een naadloze en efficiënte communicatie, ongeacht waar uw team zich bevindt. Of ze nu via een vast toestel, mobiel, laptop of desktop een inkomend gesprek willen beantwoorden. Met een telefooncentrale in de cloud is het allemaal mogelijk.

Betaalbare high-end telefonie

De functionaliteiten van een eigen telefooncentrale, zonder de hoge kosten voor aanschaf en onderhoud? Met cloud telefonie geniet u tegen een vaste vergoeding per werkplek of gebruiker van een hypermoderne telefooncentrale in de cloud. Of u nu een klein bedrijf of een grote onderneming bent, onze oplossing is geschikt voor elke bedrijfsgrootte. Onze hosted voice oplossing beschikt immers over de mogelijkheid om flexibel op en af te schalen.

Optimale flexibiliteit

Cloud telefonie van Eazit is al mogelijk vanaf één gebruiker en schaalbaar tot een ongelimiteerd aantal gebruikers. Met Enreach Contact betaalt u uitsluitend wat u nodig heeft, met de zekerheid dat u snel kunt uitbreiden of afschalen wanneer u dat wenst. Eazit biedt optimale flexibiliteit om gehoor te geven aan uw groeiambities en bedrijfsontwikkelingen. Onze oplossing is dan ook zo ontworpen om flexibel en schaalbaar te zijn, zodat het kan worden aangepast aan de veranderende behoeften van uw bedrijf.

De kracht van bellen via internet

Onze cloud-gebaseerde telefonieoplossing biedt u de nieuwste innovaties zonder de noodzaak van zware investeringen in infrastructuur en een eigen telefooncentrale. Geniet van de voordelen van een altijd up-to-date systeem dat zorgt voor een naadloze en efficiënte communicatie, ongeacht waar uw team zich bevindt. Of ze nu via een vast toestel, mobiel, laptop of desktop een inkomend gesprek willen beantwoorden. Met een telefooncentrale in de cloud is het allemaal mogelijk.

De voordelen van cloud telefonie

Geïntegreerde oplossingen voor moderne bedrijven

Cloud telefonie voice van Eazit integreert moeiteloos met uw bestaande CRM- en ERP-systemen, waardoor u een uniforme communicatie-ervaring krijgt. Deze integratie verbetert de efficiëntie en stelt uw team in staat om beter samen te werken en klantrelaties te versterken. Gesprekken kunnen eenvoudig geregistreerd worden en collega’s hebben meer inzicht in klantrelaties. Daarbij is er ook geen gedoe meer met diverse telefoonnummers voor verschillende toestellen en komt uw klant altijd bij de juiste collega uit.

Gecontroleerde bereikbaarheid

Standaard omvat de hosted voice oplossing bij Eazit functionaliteiten voor wachtrijen, keuzemenu’s en vast-mobiel integratie om de bereikbaarheid van uw medewerkers goed en efficiënt te stroomlijnen. Bij Eazit is dit ook op persoonlijk niveau mogelijk. Met de Enreach Contact REACH App hebben gebruikers toegang tot een bereikbaarheidsmatrix waar zij verschillende, persoonlijke belprofielen kunnen instellen per telefoonnummer wat aan hen gekoppeld is. Bijvoorbeeld op welk moment van de dag zij bereikbaar zijn voor bepaalde contacten op hun zakelijk- of privételefoonnummer. Of dat buiten werktijden direct wordt overgeschakeld op het antwoordapparaat. Kortom: optimale connectiviteit waar en wanneer dat gewenst is.

Volledig ontzorgd met Enreach Contact

Optimaliseer uw klantbeleving met Enreach Contact. Met Enreach Contact profiteert u van de hosted voice telefonie van Eazit en de vast-mobiel integratiemogelijkheden in combinatie met AI-toepassingen voor een vast bedrag per maand. Integreer al uw bedrijfscommunicatie binnen Microsoft Teams, zet voicemails om in tekst en ontvang deze bijvoorbeeld in Whatsapp of email, laat AI-assistenten inkomende gesprekken voor uw afhandelen en chat eenvoudig met klanten via bijvoorbeeld Whatsapp of Microsoft Teams.

De voordelen van cloud telefonie

Geïntegreerde oplossingen voor moderne bedrijven

Cloud telefonie voice van Eazit integreert moeiteloos met uw bestaande CRM- en ERP-systemen, waardoor u een uniforme communicatie-ervaring krijgt. Deze integratie verbetert de efficiëntie en stelt uw team in staat om beter samen te werken en klantrelaties te versterken. Gesprekken kunnen eenvoudig geregistreerd worden en collega’s hebben meer inzicht in klantrelaties. Daarbij is er ook geen gedoe meer met diverse telefoonnummers voor verschillende toestellen en komt uw klant altijd bij de juiste collega uit.

Gecontroleerde bereikbaarheid

Standaard omvat de hosted voice oplossing bij Eazit functionaliteiten voor wachtrijen, keuzemenu’s en vast-mobiel integratie om de bereikbaarheid van uw medewerkers goed en efficiënt te stroomlijnen. Bij Eazit is dit ook op persoonlijk niveau mogelijk. Met de Enreach Contact REACH App hebben gebruikers toegang tot een bereikbaarheidsmatrix waar zij verschillende, persoonlijke belprofielen kunnen instellen per telefoonnummer wat aan hen gekoppeld is. Bijvoorbeeld op welk moment van de dag zij bereikbaar zijn voor bepaalde contacten op hun zakelijk- of privételefoonnummer. Of dat buiten werktijden direct wordt overgeschakeld op het antwoordapparaat. Kortom: optimale connectiviteit waar en wanneer dat gewenst is.

Volledig ontzorgd met Enreach Contact

Optimaliseer uw klantbeleving met Enreach Contact. Met Enreach Contact profiteert u van de hosted voice telefonie van Eazit en de vast-mobiel integratiemogelijkheden in combinatie met AI-toepassingen voor een vast bedrag per maand. Integreer al uw bedrijfscommunicatie binnen Microsoft Teams, zet voicemails om in tekst en ontvang deze bijvoorbeeld in Whatsapp of email, laat AI-assistenten inkomende gesprekken voor uw afhandelen en chat eenvoudig met klanten via bijvoorbeeld Whatsapp of Microsoft Teams.

 Veelgestelde vragen over cloud telefonie

Wat maakt hosted voice van Eazit anders dan traditionele telefoniesystemen?

Hosted voice van Eazit biedt meer flexibiliteit, lagere kosten en betere integratie met moderne technologieën dan traditionele systemen. Met cloud telefonie is het niet meer nodig om diverse vaste en mobiele nummers te communiceren met klanten en kan uw personeel de telefoon opnemen waar en wanneer hun dat uitkomt.

Hoe kan cloud telefonie van Eazit mijn bedrijfscommunicatie verbeteren?

Onze oplossing verbetert de efficiëntie, vergemakkelijkt samenwerking en biedt naadloze integratie met bedrijfssystemen, wat leidt tot verbeterde communicatie. Een functionaliteit die bijdraagt aan een meer gestroomlijnde organisatie en een hogere klantvriendelijkheid.

Werkt cloud telefonie van Eazit voor bedrijven van elke grootte?

Ja, onze zakelijke cloud telefonie oplossing is perfect schaalbaar en aanpasbaar voor zowel kleine bedrijven als grote ondernemingen. Bij Eazit kan je hosted voice al inzetten vanaf één werknemer en oneindig opschalen. Dit is waarom cloud telefonie werkt voor organisaties van elke grootte.

Cloud telefonie voor uw organisatie? Neem nu contact op!

Bent u klaar om uw zakelijke communicatie naar een hoger niveau te tillen en aan de slag te gaan met cloud telefonie? Neem nu contact op met Eazit en ontdek hoe onze oplossingen uw bedrijf kunnen transformeren. Wij staan klaar om u te ondersteunen bij elke stap en ervoor te zorgen dat uw communicatie naadloos, efficiënt en veilig verloopt.

"*" geeft vereiste velden aan

Hoeveel gebruikers heeft u nodig?*
Consent
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Bekijk al onze telefoniediensten

Vast-mobiel integratie

Voor vloeiend zakelijk telefoonverkeer

Enreach Contact

Eén abonnement op maat voor MKB-Nederland

Mobiel

Mobiele telefonie via de beste providers