Zakelijke VoIP-telefonie biedt ongekende flexibiliteit voor het mkb. Het vormt vandaag de dag de spil van veel communicatieprocessen. Met de integratie van o.a. online werkplekken, mobiele telefonie en CRM/ERP-systemen is de interne en externe bedrijfscommunicatie tot in de puntjes vorm te geven en te beheren.

Zakelijke VoIP-telefonie is schaalbaar

Als bedrijven groeien en zich ontwikkelen, veranderen ook de behoeftes en eisen die nodig zijn om een bedrijf efficiënt te runnen. VoIP-telefonie gaat via de cloud en is daarmee schaalbaarder dan menig andere bedrijfscommunicatievorm:

  • Installatie, configuratie, uitbreiding en het beheer van bedrijfstelefoons verlopen stukken sneller en eenvoudiger;
  • Opties als chat-, gespreksopname- en wachtrijfunctionaliteiten kunnen naadloos worden geïntegreerd met VoIP-telefonie om optimaal aan te sluiten bij uw bereikbaarheidswensen;
  • U blijft up-to-date met de laatste ontwikkelingen. Onze accountmanagers adviseren u graag over de nieuwste toepassingen van VoIP-telefonie. Zo kunt u als mkb’er concurreren met grotere ondernemingen die vaak de flexibiliteit en snelheid missen om zich aan te passen aan een nieuwe realiteit.

 

Maak een professionaliseringsslag

Naast gangbare telefooncentralefunctionaliteiten zoals voicemail, wachtmuziek en gespreksopnames profiteren mkb’ers van diverse mogelijkheden om klantcontact efficiënter in te richten. Denk aan:

  • De integratie van Whatsapp for Business met chatbots;
  • Geavanceerde (geautomatiseerde) gespreksafhandeling;
  • Het aanbrengen van slimme routeringen tussen afdelingen;
  • Rapportages voor inzicht in klantcontact (ten behoeve van bijsturen).

 

Onder andere deze functionaliteiten kunnen bijdragen aan verdere professionalisering. Onze oplossingen verbeteren het eigen workforcemanagement en helpen bij het creëren van een goede klantervaring. Laatstgenoemde is cruciaal voor het winnen van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten. Zij zullen eerder bij dezelfde onderneming blijven als zij een positieve service ervaren en hun vragen snel en professioneel worden afgehandeld.

Altijd verbonden

Zeker in kleinere ondernemingen vervult personeel vaak meerdere rollen, waardoor men lang niet altijd op één vaste locatie doorbrengt. Bereikbaarheid on the go is dan cruciaal. Met VoIP-telefonie kunnen inkomende gesprekken, e-mailberichten, video-oproepen, chatconversaties en alle overige integraties ook binnenkomen op mobiele apparaten. Zo blijft service en bereikbaarheid richting klanten en collega’s altijd en overal gewaarborgd.

Bespaar geld en tijd

VoIP-telefonie vergt geen aanvullende hardware dan het (mobiele) telefoontoestel zelf om te functioneren. Daardoor zijn de investeringskosten nihil en de installatie- en onderhoudskosten laag.

Ook praktisch: VoIP-telefonie kan vanaf een desktelefoon, laptop, computer of mobiele telefoon gebruikt worden, maar net waar de voorkeur van de organisatie en/of gebruikers naar uitgaat.

VoIP-telefonie bespaart niet alleen geld, maar ook tijd.

  • Met online updates bent u voorzien van de meest recente functionaliteiten;
  • Met hulp op afstand worden eventuele problemen door onze experts vlot verholpen;
  • Met slimme callrouteringen komen klanten sneller bij de juiste personen/afdelingen uit, wat het klantcontact efficiënter en prettiger maakt.

 

VoIP-telefonie zakelijk begint met Eazit

Wilt u ook profiteren van bovenstaande voordelen? Of meer informatie over de VoIP-oplossingen van Eazit? Neem dan contact op met ons op via onderstaande button. We staan graag voor u klaar met advies. 

Top