In het kort

  • Volledige controle over je bereikbaarheid en presence

  • CRM-integraties leiden klanten direct naar de juiste collega

  • Digitale assistent voor agenda- en vraagbeheer, met doorverwijzing

Lees meer over Eazit

In de zakelijke wereld van vandaag is bereikbaarheid en effectieve communicatie cruciaal. Bij Eazit begrijpen we dit. Met Enreach Contact sluiten we perfect aan bij de behoeften van de moderne werkplek en de manier waarop uw klanten met u willen communiceren. Hiermee is uw onderneming altijd optimaal bereikbaar via verschillende communicatiekanalen. Met onze oplossingen kunt u genieten van verbeterde efficiëntie en een communicatie-ervaring die uw bedrijf naar een hoger niveau tilt.

Ontdek Enreach Contact binnen een minuut

De telefoonoplossing die van elk gesprek een belevenis maakt!

Enreach Contact transformeert de manier waarop organisaties communiceren en samenwerken, door processen te stroomlijnen en de efficiëntie te verhogen. Met onze geavanceerde communicatietools kunt u direct de kwaliteit van uw zakelijke interacties verbeteren, waardoor teams beter met elkaar verbonden zijn en productiever werken. Stap vandaag nog over op Enreach Contact en ervaar hoe onze oplossingen uw organisatie naar een hoger niveau kunnen tillen.

  • Geef je klanten op ieder kanaal dezelfde ervaring

    Enreach Contact stroomlijnt uw klantcommunicatie met een allesomvattende oplossing. Onze geïntegreerde assistenten en chatbots verlichten het werk van uw team, terwijl een centraal beheer van communicatiekanalen zorgt voor een uniforme ervaring. Of u nu kiest voor onze apps of integratie met Microsoft Teams, wij bieden flexibiliteit en efficiëntie. Met onze technologie verbetert u de klantondersteuning en vereenvoudigt u interacties, zodat u moeiteloos aan klantbehoeften tegemoetkomt en uw klantcontactervaring verrijkt.

  • Altijd bereikbaar door de telefooncentrale in je broekzak

    Verbeter uw bedrijfscommunicatie met onze app die overal gesprekken doorschakelt naar collega’s of contacten. Blijf verbonden buiten het kantoor en beheer uw beschikbaarheid met aanpasbare instellingen, zodat u essentiële gesprekken nooit mist. Onze app garandeert gesprekskwaliteit, zelfs bij zwakke wifi of mobiel signaal. Gebruikers die bij andere providers zitten, kunnen eenvoudig integreren, wat samenwerking en werkzaamheden vereenvoudigt en ‘bring-your-own-device’-beleid ondersteunt. Kies onze communicatietool voor verbeterde samenwerking en verhoogde efficiëntie.

  • Vergaande integratie en intelligentiemogelijkheden

    Ons platform tilt uw klantenservice naar een hoger niveau met 24/7 ondersteuning door virtuele assistenten en chatbots, waarbij bellers direct worden begeleid door een spraakgestuurd keuzemenu naar de juiste afdeling. Chatbots handelen eenvoudige vragen af, terwijl ingewikkeldere kwesties naadloos naar uw supportteam gaan, alles binnen een geïntegreerde omgeving die is geoptimaliseerd voor klantcontact. Ons systeem biedt een gestroomlijnde service, van het beantwoorden van vragen tot het inplannen van afspraken en vastleggen van gesprekshistorie, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over het beheer van communicatiekanalen.

Geef je klanten op ieder kanaal dezelfde ervaring

Enreach Contact stroomlijnt uw klantcommunicatie met een allesomvattende oplossing. Onze geïntegreerde assistenten en chatbots verlichten het werk van uw team, terwijl een centraal beheer van communicatiekanalen zorgt voor een uniforme ervaring. Of u nu kiest voor onze apps of integratie met Microsoft Teams, wij bieden flexibiliteit en efficiëntie. Met onze technologie verbetert u de klantondersteuning en vereenvoudigt u interacties, zodat u moeiteloos aan klantbehoeften tegemoetkomt en uw klantcontactervaring verrijkt.

Altijd bereikbaar door de telefooncentrale in je broekzak

Verbeter uw bedrijfscommunicatie met onze app die overal gesprekken doorschakelt naar collega’s of contacten. Blijf verbonden buiten het kantoor en beheer uw beschikbaarheid met aanpasbare instellingen, zodat u essentiële gesprekken nooit mist. Onze app garandeert gesprekskwaliteit, zelfs bij zwakke wifi of mobiel signaal. Gebruikers die bij andere providers zitten, kunnen eenvoudig integreren, wat samenwerking en werkzaamheden vereenvoudigt en ‘bring-your-own-device’-beleid ondersteunt. Kies onze communicatietool voor verbeterde samenwerking en verhoogde efficiëntie.

Vergaande integratie en intelligentiemogelijkheden

Ons platform tilt uw klantenservice naar een hoger niveau met 24/7 ondersteuning door virtuele assistenten en chatbots, waarbij bellers direct worden begeleid door een spraakgestuurd keuzemenu naar de juiste afdeling. Chatbots handelen eenvoudige vragen af, terwijl ingewikkeldere kwesties naadloos naar uw supportteam gaan, alles binnen een geïntegreerde omgeving die is geoptimaliseerd voor klantcontact. Ons systeem biedt een gestroomlijnde service, van het beantwoorden van vragen tot het inplannen van afspraken en vastleggen van gesprekshistorie, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over het beheer van communicatiekanalen.

Optimaliseer uw oplossing naar wens

Ongeacht welke optie u kiest, altijd een passende oplossing hoe u wilt communiceren met uw klanten. Binnen 3 minuten laten wij u kennismaken met hoe gemakkelijk u Teams kunt combineren met Enreach Contact, u uw klantcontact kunt optimaliseren met een CRM-integratie en hoe u ook op uw mobiele telefoon kunt profiteren van al onze mogelijkheden.

Ontdek Enreach Contact van Eazit

AI-toepassingen voor telefonie

Onze voicemail transcriptie zet spraakberichten om naar tekst die u ontvangt via e-mail of berichtendiensten zoals WhatsApp. Creëer chatbots voor interactie via elk kanaal met gepersonaliseerde flows. Onze AI-assistent, gesynchroniseerd met uw agenda, navigeert klanten door slimme menu’s en plant afspraken. De assistent evalueert de reden van oproepen, optimaliseert de call routing en garandeert dat uw klanten altijd begroet worden, ongeacht de tijd. Dit elimineert gemiste oproepen. De AI-gedreven assistenten en chatbots automatiseren routine taken, waardoor uw team zich kan focussen op hun expertise, waarmee efficiëntie de norm wordt.

Integreer CRM-systemen

Onze CRM-integratie verbetert efficiëntie door pop-ups met klantinformatie en aanpasbare integraties. Zie met ‘Laatste contact’ wie het laatst belde. Gebruik actieknoppen voor directe CRM-handelingen en click-to-dial voor bellen vanuit CRM. Gespreksdetails gaan rechtstreeks naar het CRM en gesprekken worden automatisch gearchiveerd. Beheer meldingen en sorteer contacten voor gestroomlijnde communicatie en werkprocessen.

Ervaar bellen via Microsoft Teams

De beste samenwerkingstool met de beste bereikbaarheidsoplossing in één tool met onze geavanceerde integratie van Microsoft Teams en Enreach Contact, geperfectioneerd door Eazit. Faciliteer naadloze samenwerking, verhoog uw professionele bereikbaarheid en stroomlijn communicatieprocessen binnen de vertrouwde interface van Teams. De Enreach Contact App verrijkt Teams met intuïtieve beheerfuncties, versterkt uw (on)bereikbaarheid en verbetert de gebruikerservaring. 

Ontdek Enreach Contact van Eazit

AI-toepassingen voor telefonie

Onze voicemail transcriptie zet spraakberichten om naar tekst die u ontvangt via e-mail of berichtendiensten zoals WhatsApp. Creëer chatbots voor interactie via elk kanaal met gepersonaliseerde flows. Onze AI-assistent, gesynchroniseerd met uw agenda, navigeert klanten door slimme menu’s en plant afspraken. De assistent evalueert de reden van oproepen, optimaliseert de call routing en garandeert dat uw klanten altijd begroet worden, ongeacht de tijd. Dit elimineert gemiste oproepen. De AI-gedreven assistenten en chatbots automatiseren routine taken, waardoor uw team zich kan focussen op hun expertise, waarmee efficiëntie de norm wordt.

Integreer CRM-systemen

Onze CRM-integratie verbetert efficiëntie door pop-ups met klantinformatie en aanpasbare integraties. Zie met ‘Laatste contact’ wie het laatst belde. Gebruik actieknoppen voor directe CRM-handelingen en click-to-dial voor bellen vanuit CRM. Gespreksdetails gaan rechtstreeks naar het CRM en gesprekken worden automatisch gearchiveerd. Beheer meldingen en sorteer contacten voor gestroomlijnde communicatie en werkprocessen.

Ervaar bellen via Microsoft Teams

De beste samenwerkingstool met de beste bereikbaarheidsoplossing in één tool met onze geavanceerde integratie van Microsoft Teams en Enreach Contact, geperfectioneerd door Eazit. Faciliteer naadloze samenwerking, verhoog uw professionele bereikbaarheid en stroomlijn communicatieprocessen binnen de vertrouwde interface van Teams. De Enreach Contact App verrijkt Teams met intuïtieve beheerfuncties, versterkt uw (on)bereikbaarheid en verbetert de gebruikerservaring. 

Veelgestelde vragen over Enreach Contact

Is Enreach Contact eenvoudig te implementeren?

Ja, Enreach Contact is ontworpen met eenvoudige implementatie in gedachten. Ons platform is gebruiksvriendelijk en wij bij Eazit zijn toegewijd om u te ondersteunen bij elke stap van de configuratie. We zorgen ervoor dat u en uw collega’s probleemloos aan de slag kunnen, met begeleiding om iedereen in staat te stellen hun persoonlijke set-up te verzorgen. Ons doel is om de overgang zo soepel mogelijk te maken, zodat u snel kunt profiteren van de voordelen van Enreach Contact zonder uitgebreide technische inspanningen.

Is Enreach Contact schaalbaar?

Ja, onze diensten zijn ontworpen om met uw bedrijf mee te groeien. U kunt uw abonnement eenvoudig aanpassen aan de behoeften van uw onderneming, zodat u nooit te veel betaalt of capaciteit tekort komt.

Hoe eenvoudig is het overstappen naar Enreach Contact?

Het overstappen naar Enreach Contact is heel eenvoudig. Wij bieden persoonlijke begeleiding tijdens het gehele overstapproces naar Eazit. U wordt bij elke stap geïnformeerd en ondersteund, zodat u precies weet wat er gebeurt en wat de volgende stappen zijn. Zo zorgen we voor een naadloze transitie en kunt u snel de voordelen van ons communicatieplatform ervaren.

Is Enreach Contact geschikt voor elk device?

Ja, Enreach Contact is compatibel met elk mobiel apparaat. Het platform is ontworpen om flexibel en toegankelijk te zijn, zodat u ongeacht het type mobiele telefoon of tablet kunt genieten van de volledige functionaliteit van onze communicatieoplossingen. Dit zorgt voor een naadloze integratie met uw bestaande technologische infrastructuur en een uniforme gebruikerservaring voor iedereen in uw team.

Is Enreach Contact te integreren met Whatsapp?

Ja, Whatsapp is één van de platformen waarmee Enreach Contact integreert. 

Optimaal bereikbaar met Enreach Contact voor uw bedrijf?
Neem contact op!

Eazit biedt optimale flexibiliteit om gehoor te geven aan uw groeiambities en bedrijfsontwikkelingen. Zo kunt u makkelijk op- en afschalen, helpen we u met overstappen naar Eazit en kunnen uw collega’s/medewerker alles eenvoudig instellen via de Enreach Contact mobiele app. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

"*" geeft vereiste velden aan

Hoeveel gebruikers heeft u nodig?*
Consent
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Bekijk al onze diensten

De Moderne Werkplek

Overal veilig werken via onze werkplek

Glasvezelverbinding

Betrouwbaar, snel en stabiel internet

Netwerkbeheer

Een always-on ervaring zonder omkijken