“De service is goed, ze zijn flexibel en denken mee.”
Actief bij Eazit sinds: december 2018
Diensten: VoIP
Vestiging: Houten
Branche: Supermarkten
De Albert Heijn op het Oude Dorp in Houten maakte jarenlang gebruik van een telefooninstallatie die was aangesloten op een ISDN-lijn. Omdat KPN per september 2019 stopt met het leveren van ISDN moest er een oplossing gevonden worden. Overstappen op VoIP bellen is een ideaal alternatief voor ISDN. De klant kan bellen en gebeld worden zoals die gewend was, en gaat minder betalen voor zijn telefoonlijn en gesprekken. Martijn Steenman, franchiser / ondernemer van Albert Heijn Oude Dorp is tevreden over de overstap van ISDN naar VoIP via Eazit.
ISDN CENTRALE EN TOESTELLEN BEHOUDEN EN TOCH BELLEN OVER IP
“Ik kreeg een mailing binnen over het stopzetten van ISDN per september 2019. Ik wilde toch al het een en ander uitgezocht hebben en toen heb ik Eazit benaderd om dit voor mij te doen. Ze hebben gekeken naar de facturen telefonie, mobiel en internet en kwamen met een goed en kostenbesparend voorstel. Ik wilde graag de telefooncentrale behouden omdat we best veel toestellen hebben in de supermarkt en op kantoor en anders zou het best wel duur worden om alles te vervangen. Eazit stelde daarom voor om een kastje te plaatsen (gateway) tussen de telefooncentrale en het modem van de internetverbinding. Daarmee kon de ISDN vervallen en bel ik nu via VoIP.”
ÉÉN AANSPREEKPUNT VOOR ALLE TELEFONIE- EN INTERNETDIENSTEN
“Eazit heeft ook de internetverbinding overgenomen en in beheer en uiteindelijk ook de mobiele abonnementen. Ik krijg nu één factuur en heb één aanspreekpunt voor alle telefonie- en internetdiensten. De samenwerking met mijn installateur Bemico, die de telefooncentrale beheert, verliep goed en we zijn zonder storingen overgestapt. Ik kan iedere Albert Heijn franchisenemer adviseren om contact op te nemen met Eazit om de overstap te regelen. De service is goed, ze zijn flexibel en denken mee.”