RID (Regionaal Instituut Dyslexie) is in Nederland de specialist in onderzoek naar en behandeling van dyslexie en dyscalculie. Ook verzorgt het RID specifieke cursussen op het gebied van taal- en rekenproblemen. Met de Academie draagt het RID ook nog bij aan de verdere professionalisering in het onderwijs. RIOzorg (Regionaal Instituut Ontwikkelingsproblemen) is de dochter-onderneming van RID en onderzoekt en behandelt kinderen en jongeren tussen 4 en 18 jaar oud bij signalen die wijzen op ADHD, gedragsproblemen, autisme, trauma, angst, tics, dwang en somberheid. Tezamen hebben ze verschillende vestigingen in Nederland waarvan Eazit 12 vestigingen mag voorzien van telefonie. Sinds 2011 neemt RID/RIOzorg telefoniediensten af, waarbij er over de jaren verschillende vestigingen zijn bijgekomen. Eazit levert op dit moment verschillende diensten bij RID/RIOzorg: Managed Voice, Mobile Sim Only, Voice Connect en voor de vast-mobiel integratie Managed Mobile.
Sinds enkele jaren is Arjan Aaldering Systeembeheerder en Facilitair Manager van RID/RIOzorg. Arjan is samen met collega Jaap Jager verantwoordelijk voor de verzorging van telefonie op de verschillende locaties. “In 2011 was mijn voorganger via een gezamenlijke connectie bij Eazit gekomen en tot nu toe bevalt dit erg goed. Wij hadden al een aantal vestigingen aangesloten, maar het hoofdkantoor Arnhem nog niet. Al enige tijd waren wij niet tevreden over de telefonie via onze oude provider op dat kantoor en ik had goede verhalen gehoord van de andere vestigingen die Eazit al leverde. Dan is het één plus één is twee om te kiezen voor Eazit voor onze nieuwere vestigingen. We waren op zoek naar een VoIP oplossing die inspeelde op onze wensen. Na een gesprek met Edwin van Buren wist ik zeker dat we de goede keuze hadden gemaakt. Inmiddels zijn al zo’n 245 medewerkers van ons bereikbaar via de telefoniediensten van Eazit.”
RID/RIOzorg is zeer afhankelijk van een goede werking van de telefonie. Medewerkers zijn zowel via een vaste telefoon als een mobiel flexibel bereikbaar. De integratie van vast en mobiel zorgt ervoor dat medewerkers via verkorte kiesnummers bereikbaar kunnen zijn. Bij de keuze was een goede prijs-kwaliteit verhouding en servicegerichtheid één van de keypoints. “Als ik bel over een issue dan heb ik van Eazit nog nooit een rekening ontvangen, dit is wel anders bij andere leveranciers! Zelfs voor korte vragen van een paar minuten worden door sommige leveranciers kosten in rekening gebracht. Daarnaast is de snelle service, goede samenwerking en hele fijne contacten echt een pluspunt. Afgelopen jaar hebben we 4 nieuwe vestigingen met telefonie aangesloten via Eazit. Voor wat betreft die samenwerking heb ik maar twee woorden: Heel goed! Geen centje pijn. Eazit beloofde dat ze het zouden verzorgen en dat gebeurde ook. Aansluiten en klaar! Wij zullen met RIOzorg nog flink gaan groeien en hopen deze vestigingen ook in de toekomst met de telefonie van Eazit te kunnen aansluiten.”
Hoe kan Eazit ú ondersteunen bij uw missie?
Eazit
Bel ons op: 088-355 00 00 Of
e-mail naar: advies@eazit.nl